DOKUMENTI NAJDEJO ZAPOSLENEGAZaposleni ob svojem delu NE išče dokumente v dokumentnem sistemu ali po drugih zalednih sistemih ter omarah in predalih. To je klasični in preživeli pristop dokumentnih sistemov. CREA ProcesnaPisarna poskrbi, da dokumenti in vse druge pomembne informacije zaposlenega najdejo in pričakajo natanko takrat, ko jih ta potrebuje. |
ZGODOVINA IN RAZLIČICECREA Dokumenti beleži zgodovino vseh popravkov dokumenta, upravlja z različicami in omogoča dostop do starejših različic dokumenta. |
ZADEVECREA Dokumenti omogoča klasifikacijo dokumentov, upravljanje z zadevami, povezovanje zadev z dokumenti, vzpostavljanje povezav med dokumenti in podobne načine urejanja dokumentacije v podjetju. |
|
PAPIRNI IN E-DOKUMENTICREA Pošta poskrbi za samodejni zajem in evidentiranje prejete papirne ali elektronske pošte. Na podoben način zagotovi evidentiranje in odpremo izhodne papirne ali elektronske pošte, določene pošiljke pa je mogoče odpremiti tudi samodejno (elektronsko). Način dela z dokumentom je povsem enak, ne glede na to, v kakšni obliki je bil dokument prejet ali poslan. |
VEČ GLAV VEČ VEPri obravnavi vhodne pošte in pri pripravi odgovora se zaposleni posvetuje s svojimi sodelavci, ki so iz vsebinskega vidika strokovnjaki za predmet naročanja. |
PRAVOČASNO REŠEVANJE ZADEV CREA Pošta poskrbi, da se zadeve, ki se obravnavajo v vhodni ali izhodno pošti pravočasno rešujejo in zaključujejo. Z opozarjanjem, eskalacijami in obveščanjem nadrejenih zaposlenim in odgovornim osebam pomaga pri določanji prioritet. |
|
IZBIRA NAJBOLJŠEGA PONUDNIKACREA Nabava omogoča učinkovito sodelovanje in posvetovanje med naročnikom in sodelavci, ki so strokovnjaki za določen predmet nabave. Naročnik lahko tako na podlagi posvetovanja s sodelavcem bolje določi, katera od ponudb je najboljša. |
NIŽJI STROŠKI NAROČENIH IZDELKOV IN STORITEVZahtevek za naročilo se glede na znesek naročila in druge kriterije potrjuje na različnih nivojih poslovodstva. Poslovodstvo ima na ta način vpogled in nadzor nad vsemi pomembnimi naročili. |
USKLAJENOST S FINANČNIM NAČRTOMVsako naročilo je mogoče povezati s finančnim načrtom. CREA Nabava samodejno preveri, ali je bilo na projektu oz. na pogodbi, ki sta povezana z naročilom, rezerviranih dovolj sredstev in ali so ta sredstva še na voljo. |
TRANSPARENTNOSTProcesni strežnik in procesni model natančno določata postopek izvedbe in odobritve naročila, zato naročila ali izbire dobavitelja ne morejo usmerjati osebni interesi ali samovolja posameznika, ampak je v ospredju interes podjetja. V revizijski sledi je natančno zabeleženo, KDO je KDAJ in ZAKAJ odobril določeno naročilo. |
OPTIČNA PREPOZNAVACREA ProcesnaPisarna vključuje sodoben sistem za optično prepoznavo (ang. OCR), ki samodejno prepozna račune iz 27-ih držav (vključno s Slovenijo) in poskrbi za zajem opisnih podatkov prejetega računa brez odvečnega pretipkavanja. Sistem samodejno zazna, če je kateri od podatkov na računu slabo berljiv, tak opisni podatek označi in uporabnika opozori, da vrednost preveri. |
NADZOR IN OPOZORILAČe je znesek računa usklajen z zneskom naročila in če je znesek računa nizek, CREA LVR omogoča preprosto in hitro izvedbo likvidacije računa. V nasprotnem primeru pa rešitev jasno označi odstopanja in v procesu zahteva dodatna preverjanja in odobritve. |
PRAVOČASNA ZAVRNITEVCREA LVR poskrbi, da se ob vsakem prejetju računa preveri, ali so bile storitve dobro opravljene in izdelki dobavljeni oziroma ali je bila kakovost izdelkov in storitev pričakovana. Prav tako pa poskrbi, da se neustrezen račun v zakonskem roku zavrne oziroma da so odobreni računi pravočasno plačani in poknjiženi. |
INTEGRACIJACREA ProcesnaPisarna je povezana z zalednimi informacijskimi sistemi. Povezava omogoča samodejni prenos ključnih podatkov in dokumentov med rešitvijo CREA LVR in zalednimi sistemi. Podatki o računu se samodejno prenesejo v računovodski sistem, povezave do zalednih sistemov pa omogočajo uporabnikom hitro in preprosto opravljanje nalog brez odvečnega pretipkavanja ali iskanja podakov po različnih zalednih rešitvah. |
PRAVOČASNO SKLEPANJECREA Pogodbe pravočasno pred datumom izteka veljavnosti pogodbe samodejno sproži proces priprave nove pogodbe oziroma novega aneksa. |
VSEBINSKI IN PRAVNI VIDIKPoslovni proces poskrbi, da je vsaka pogodba skrbno pregledana in potrjena tako iz vsebinskega (strokovnega) kot tudi iz pravnega vidika. |
PREDLOGECREA Pogodbe prinaša urejeno zbirko predlog za pogodbe, ki omogočajo uporabnikom hitro, preprosto, samodejno izdelavo prve različice pogodbe. |
ANEKSI IN OSNOVNE POGODBECREA Pogodbe omogoča tudi pripravo, pregled in sklepanje aneksa k pogodbi na podoben način, kot se izvede sklepanje osnovne pogodbe. Aneks je vedno povezan z osnovno pogodbo. |
VEČ KOT POTNI NALOG Poslovni proces odobritve službene poti ni samo kroženje potnega naloga po podjetju. Službena pot je tudi rezervacija hotela, službenega vozila ali letalske karte, obračun dejanskih stroškov, ki so nastali na poti, samodejno izplačilo obračunanih in povrnjenih potnih stroškov preko elektronske banke ipd. |
NADZOR NAD STROŠKICREA SlužbenePoti omogoča transparenten vpogled v celotne stroške službenega potovanja že v času odobritve službene poti. V primeru, da obračun dejanskih stroškov bistveno odstopa od napovedanih, so odstopanja jasno označena in zahtevajo pojasnilo, dodaten pregled in potrditev. |
PREPROST OBRAČUNPo vrnitvi iz službene poti se obračun potnega naloga samodejno pred-izpolni na podlagi napovedanih potnih stroškov. Zaposleni lahko predizpolnjeni obračun popravi in ga uskladi z dejnskimi stroški, ki so nastali na službeni poti. Odobreni obračun se na koncu samodejno prenese v računovodski sistem, plačilni nalog pa v elektronsko banko. |
ANALIZA STROŠKOVCREA SlužbenePoti zagotavlja transparenten vpogled v stroške potovanj, v to kdo, kdaj in zakaj potuje, pri komu obračunani stroški redno odstopajo od napovedanih, kakšni so stroški bivanja v hotelu ali letalskih kart ipd. |
OBRAVNAVA ŠKODNEGA PRIMERA Ste iz zavarovalnice? Naj škodni referent nikoli več ne išče nobene informacije o škodnem primeru po zavarovalnici ali po omarah. Omogočite zavarovaNCU prijavo škode prek svetovnega spleta ali mobilnika brez odvečnega pretipkavanja podatkov, ki jih v zalednih sistemih že imate. Nastavite posebno poslovno pravilo v avtomatiziranem procesu obravnave škode, ki pod določenimi pogoji dobrim zavarovancem samodejno odobri izplačilo škode. Ne samo, da boste znatno povečali učinkovitost škodnega oddelka, hitra obravnava škodnega zahtevka bo bistveno povečala zadovoljstvo vaših ključnih strank. |
IZVEDBA UPRAVNEGA POSTOPKA Ste iz občine? Gotovo si želite, da je vsa dokumentacija in korespondenca, ki se nanaša na reševanje določene zadeve ali na izvedbo določenega projekta urejena, pregledna in pri roki takrat, ko jo potrebujete. CREA ProcesnaPisarna poskrbi za pravočasno reševanje zadev in proženje eskalacije v primeru zamud. |
ODOBRITEV KREDITA / FINANCIRANJA Ste iz banke? Želite ponujati vaše finančne storitve v trgovini - neposredno na prodajnem mestu? Si vaš kreditni odbor želi, da se na vsaki kreditni vlogi samodejno preverijo in izračunajo boniteta, finančni kazalci, izpostavljenost kreditojemalca in zadolženost? In to tako za kreditojemalca kot za osebe, ki so z njim pomembno lastniško povezane? Bi želeli, da se odobritev kredita usmerja glede na oceno kreditne sposobnosti in drugih dejavnikov? Kaj pa transparenten vpogled v revizijske podatke: KDO je KDAJ in ZAKAJ odobril določeno financiranje? |
KATERI SO VAŠI KLJUČNI POSLOVNI PROCESI? Iz katere organizacije ste? Ni pommebno, vi povejte, kateri je vaš ključen in najbolj pomemben poslovni proces. CREA ProcesnaPisarna bo poskrbela zanj. |